LED-ulkonäyttö lisää myyntiä ja luo mielikuvaa
Liiketilan tai myymälän eteen sijoitetun LED-ulkonäytön avulla on helppo aktivoida asiakkaita, tehdä ajantasaista mainontaa ja auttaa asiakasta reaaliaikaisella tiedolla. Toimipisteen ulkopuolella oleva ulkonäyttö on merkki siitä, että talossa tapahtuu. Se on osa aktiivista yrityskuvaa.
LED-ulkonäyttöjen käyttökohteet
- Tienvarsinäyttö
- Kauppakeskusten ulkotilat
- Satama-alueet (opastus ja info)
- Yritysten ulkoseinäpinnat
- Matkailukohteet

Ulkonäyttö opastaa ja tiedottaa
Ulkonäyttöjä voidaan käyttää antamaan reaaliaikaista tietoa, autojen pysäköintiopastusta, saapumisilmoitustietoja ja suuntatietoja, jotta matkustajat saavat ajantasaista matkatietoa ja opastusta esim. terminaalin menettelyistä. LED-ulkonäyttöä voidaan käyttää teollisuusympäristössä yrityksesi henkilökunnan ja vierailijoiden tiedottamiseen tai antamaan terveys- ja turvallisuustietoja. Tutustu erilaisiin ulkonäyttö- ja mainostauluratkaisuihin referenssiosiossa.
Tienvarsinäyttö kerää katseet
Tienvarsinäyttö raskaasti liikennöidyllä tienpätkällä kerää tuhansien kuljettajien ja matkustajien huomion. Mainostilana tienvarsinäyttö on lyömätön. Ulkonäyttö ei väsy, se tekee työtään kaikkina vuorokauden- ja vuodenaikoina, kaikissa sääolosuhteissa!

LED-ulkonäyttöjen ominaisuudet
- Luonnollisen tarkka kuva ja resoluutio (4–16 mm)
- Automaattinen kirkkaudensäätö
- Laaja katselukulma
- Yhtenäinen väri ja kirkas kontrasti
- Pieni virrankulutus
- Pitkä käyttöikä (Korkealaatuiset komponentit)
- Vakiomallit ja -koot omalla jalalla, seinälle tai katolle
- Myös räätälöidyt mallit