LED-ulkonäyttö lisää myyntiä ja luo mielikuvaa

Liiketilan tai myymälän eteen sijoitetun LED-ulkonäytön avulla on helppo aktivoida asiakkaita, tehdä ajantasaista mainontaa ja auttaa asiakasta reaaliaikaisella tiedolla. Toimipisteen ulkopuolella oleva ulkonäyttö on merkki siitä, että talossa tapahtuu. Se on osa aktiivista yrityskuvaa.

Ulkonäyttö opastaa ja tiedottaa

Ulkonäyttöjä voidaan käyttää antamaan reaaliaikaista tietoa, autojen pysäköintiopastusta, saapumisilmoitustietoja ja suuntatietoja, jotta matkustajat saavat ajantasaista matkatietoa ja opastusta esim. terminaalin menettelyistä. LED-ulkonäyttöä voidaan käyttää teollisuusympäristössä yrityksesi henkilökunnan ja vierailijoiden tiedottamiseen tai antamaan terveys- ja turvallisuustietoja.

Tienvarsinäyttö kerää katseet

Tienvarsinäyttö raskaasti liikennöidyllä tienpätkällä kerää tuhansien kuljettajien ja matkustajien huomion. Mainostilana tienvarsinäyttö on lyömätön.  Ulkonäyttö ei väsy, se tekee työtään kaikkina vuorokauden- ja vuodenaikoina, kaikissa sääolosuhteissa!


LED-ulkonäyttöjen käyttökohteet

  • Tienvarsinäyttö
  • Kauppakeskusten ulkotilat
  • Satama-alueet (opastus ja info)
  • Yritysten ulkoseinäpinnat
  • Matkailukohteet

Porin tennishalli. LED-ulkonäyttö - Nordic LED Solutions
Porin tennishalli. LED-ulkonäyttö


K-Supermarket Manhattan, ulkonäyttö, Turku - LED-ulkonäyttö - Nordic LED Solutions
K-Supermarket Manhattan, Turku, ulkonäyttö

LED-ulkonäyttöjen ominaisuudet

  • Luonnollisen tarkka kuva ja resoluutio (4–16 mm)
  • Automaattinen kirkkaudensäätö
  • Laaja katselukulma
  • Yhtenäinen väri ja kirkas kontrasti
  • Pieni virrankulutus
  • Pitkä käyttöikä (Korkealaatuiset komponentit)
  • Vakiomallit ja -koot omalla jalalla, seinälle tai katolle
  • Myös räätälöidyt mallit